Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) Filip Hlubocký spolu s členmi hudobnej skupiny S Hudbou Vesmírnou predstavili novú kampaň s názvom - Ideme vlakom.
„S kapelou S Hudbou Vesmírnou máme veľa spoločného – ich priamočiary, úprimný a neskresľujúci umelecký prejav korešponduje s našimi strategickými cieľmi: transparentnosť, úprimnosť a efektivita. To boli dôvody, prečo sme sa rozhodli pre tento štýl kampane, ktorý zodpovedá 21. storočiu. Navyše, v marci a júni posilňujeme spoje na najfrekventovanejších úsekoch (Bratislava – Žilina, Prešov – Košice, bratislavská regionálna doprava) a chceme, aby ľudia nové spoje našli čo najrýchlejšie. Aspoň raz musia skúsiť presadnúť z auta či autobusu do vlaku. Samozrejme, našou veľkou spoločnou úlohou v ZSSK je, aby to nebola ich prvá a posledná jazda,“ povedal na úvod Hlubocký.
„So Železničnou spoločnosťou Slovensko sme sa rozhodli spolupracovať aj preto, lebo máme vlakom odjazdených naozaj tisíce kilometrov. Koľajnice a vlaky nám pripomínajú najmä mladosť a detstvo. Ak máme možnosť priložiť ruku k dielu pri ich zlepšovaní, prečo nie. A nielen to, asi najviac sa nám páči, že vlaková doprava je jedna z najekologickejších. Vieme, že výzva je náročná. Avšak výsledok si vyžaduje proces a proces potrebuje nejaký začiatok. Nadchla nás myšlienka, že možno práve teraz má šancu vlaková doprava ukázať nový šat,“ dodal spevák skupiny Daniel Sorizzo Kis.
„Predbežné výsledky za rok 2017 ukazujú, že stále viac platiacich cestujúcich využíva naše služby, rastú nám tržby a IC vlaky sú v prevádzkovom zisku,“ hovorí Patrik Horný, podpredseda predstavenstva.
Chytľavá pesnička a jej videoklip sú len menšou časťou kampane - Ideme vlakom. Tá bude na internetových banneroch, sociálnych sieťach, billboardoch, citylightoch a v tlači budovať imidž značky ZSSK ako moderného a dynamického dopravcu a propagovať benefity vlakovej dopravy. Mediálne náklady kampane, vrátane nákupu inzercie, produkcie videoklipu a honorárov reklamnej agentúry a umelcov, nepresiahnu 280-tisíc eur.
Na tvorbe videoklipu sa podieľala aj vyše stovka zamestnancov ZSSK.
FOTO: youtube.com
ZDROJ: slovakrail.sk